Otsikko kertoo kaiken. :)

Aloitetaan:

dreamer.jpg Unelmoin,vaikka unelmani eivät käy melkein koskaan toteen...

tumblr_mg7jwq3sP41rogngso1_500.jpg

Osaan nauttia elämän pienistäkin iloista.

 

bookworm.jpg

Rakastan lukemista! Olen lukenut elämäni aikanan noin...yli 500 kirjaa? :)aHR0cCUzQSUyRiUyRjI1Lm1lZGlhLnR1bWJsci5j

Kyllä vain. :/ Kannan monia taakkoja-omia huolia,kavereiden huolia,koko maailman huolia (esim.ilmastonmuutokset ym...)tumblr_m7gq75XJUT1rogngso1_500.jpg♥Joo♥Tumblr+Tag+andthatswhoiam+(1).jpg

Tykkään tölläillä tähtiä ja unelmoida...miettiä asiat puhtaiksi ja miettiä koko maailman asioita. Pähkäillä elämän tarkoitusta ja sen sellaista!c.jpg

Eääh,rakastan musiikkia! :3tumblr_mhfusxoZBo1rjmvumo1_500.jpg

Olen todella epävarma. En ole koskaan täysin varma mitä haluan.

Jatkuu!

Ja sitten vähän kuulumisia...

Eilen olin koko ajan hälytystilassa-entisen ihastuksen takia. Näin hänet koko ajan käytävillä. Ruokalassa hän meni istumaan taakseni (välissämme oli vain yksi tyyppi) ja hän katseli minua välillä tosi pitkään. Enkä ymmärrä miksi. Se tyyppi saa minut sekoamaan! >.< Pari päivää sitten kun menin hänen ohitseen,hän ojentautui minua päin ja jäi katsomaan menoani. Lisäksi saan aina hirveän hepulin hänet nähdessäni:sekoan täysin...käyttäydyn ihan kuin vielä pitäisin hänestä. Okei,nyt Cherry lopettaa valituksen ja pölisee jotain ei-niin-ärsyttävää. :)

Eli on ollut myös tosi kivaa. :3 Olen mennyt lumisotaa pikkusisarusteni kanssa+kierittiin lumessa.♥ Sitten kaverien kanssa on ollut todella ihanaa. He ymmärtävät minua ja lohduttavat. Kuuntelevat ja neuvovat. Kiitti frendit!

Elän sitä aikaa,kun ystävät tuntuvat ymmärtävät minua paremmin kuin perhe. Viimeaikoina olen ollut vähän kiukkuinen perheenjäseniä kohtaan. En oikein tiedä mikä minua vaivaa. Päässä käy ajatuksia tyyliin "what ever,antaa niiden huutaa,emmä jaksa välittää..." Juuh...

Ja koska tämä on lifestylen lisäksi myös piirustus- ja tarinablogi,pläjäytän tänne nämä kaksi töherrystä:

Taide%E2%99%A5-normal.jpgxD-normal.jpg

 

Rakkaudella: Cherry