Sydämeni on murrettu. Tuhansiin palasiin. Eikä kukaan tuskin osaa koota tuhansia palasia takaisin yhteen osaan. Ehkä joku jonain päivänä onnistuu siinä. Pelkään rakastua uudestaan. Pakko myöntää,että välitin sinusta. Piristit aina päiväni ihanalla hymylläsi. Nyt kaikki on toisin;saat minut ärsyyntymään olemuksellasi. Koska tiedän,että satutit minua. En unohda tätä kovinkaan helposti. Saat minut aina heikoksi hymylläsi...katseellasi...mutta sitten muistan,että sinulla on toinen ja minä olen pelkkää ilmaa. Toisaalta...se mikä ei tapa tekee vahvemmaksi. Silti sydämeen jää ikuiset arvet. Olen nyt entistäkin epävarmempi. Enkö kelpaa kenellekään? Onko vika minussa? Löytyisikö mistään vastaukset lukemattomiin kysymyksiini?

Kyllä vain,rakkaushuolia...tyyppi johon olin ihastunut oli yhtäkkiä hypännyt sinkkuudesta parisuhteeseen. Ok,eihän minun ikäisten pitäisi tämmöisistä huolehtia. Mutta asia vaivaa minua silti. Minut on petetty 2 kertaa,sydän murrettu...öö,7 kertaa ja kyyneliä vuodatettu vaikka kuinka monta. Tuntuu siltä,että kukaan ei tarvitse minua.

Onneksi minulla on ihana välittävä perhe ja ihania ystäviä,joille voi kertoa murheistaan! :,) Myös musiikki auttaa tosi paljon. Tänään piristi erityisesti ystäväni ja Xbox-pelit. :D

Kävin muuten pari päivää sitten kiertelemässä kirppareilla ja tein ihania löytöjä,muun muassa nämä! :3

2013-12-09%2019.16.52-normal.jpg

1.O-ZONE:n CD! Ajatella,että löytyi kotimaista musaa täältä Suomesta! ^.^ Olen suuri fani. ;)

2. Korvakorut. ;3 Rakastuin heti isoihin korviksiin.

3. Njauu,ihana kirsikkarannekoru! Tämä oli pakko ostaa ihan heti.

Tässä siis tämänkertainen postaus. Heippa!

  ~Cherry