Hei vaan kaikille,mikäli täällä käy joku. :) En ole kerennyt koneelle kauhiasti,mutta nyt sain vähän omaa rauhaa ja ryntäsin päivittelemään.

Hei...kohtahan on joulu. :o Aika on mennyt kuin siivillä. Tänään saakin sitten avata joulukalenterin ensimmäisen luukun ja päästään jo jouluisiin tunnelmiin. Saa leipoa torttuja ja pipareita ja saa koristella kuusen. Kirjoitetaan sukulaisille kotimaasta joulukortteja. Annetaan lahjoja bestoille. Lauletaan joululauluja. Ah,joulun odotus on sitten ihanaa. ♥ Huomenna minä ja sisarukseni esiinnytään monikulttuurisessa adventtijuhlassa. Laulamme siellä joululaulun romaniaksi ja minä pidän pienen puheen. En kyllä ymmärrä miksi äitini tunki minut laulamaan,meinaan ääneni on aika karsea. :D

Koulussa menee kai ihan hyvin. Kokeita riittää. Tosin tuntuu siltä,että aivot ovat täysi homeessa. :/ En nykyään oikein pysty keskittymään mihinkään. Pystyn vain,jos se asia kiinnostaa minua,mutta muuten...hasta la vista,babe. :/

Noh,mitäs minä nyt rupesin surkuttelemaan. :o Täytyy olla positiivinen! Hey guys,jos kiinnostaa,niin menkää ihmeessä kyselemään minulta kaikenlaista ask:issa:

http://ask.fm/cherrygirl001

Heido! :* Menen nyt tästä tekemään kotitöitä...

ps. Olen tehnyt linkkinapin;

linkkinappi-normal.jpg

Jos sinulla on sivut,niin voit linkittää sivuni (ts. tukea sivujani :)).