Viimeinkin! En voi uskoa tätä todeksi! Olen vihdoinkin päässyt yli sydämenmurskaajasta. Nyt en enää ajattele häntä hirveästi,en enään höpötä vain hänestä koko ajan,en enään töherrä hänen nimeään koulukirjoihin,enkä enään muutu hihitteleväksi ja tyhmäksi kun hän on lähistöllä. Enkä enään tunne tarvetta vaklailla häntä koko ajan. Olo on helpottunut,nyt tunnen olevani vapaampi kun en ole enään ihastunut tyyppiin joka on varattu.

Mutta...koulussa (koko viikon ajan) olen havainnut,että hän hymyilee minulle,katselee minua välillä tosi pitkään ja yrittää jopa lähennellä! Nyt kun en enään pidä hänestä sillä tavalla...hän ilmestyy joka paikkaan ja edellä mainitut havainnot toistuvat! Elämä on sitten epistä..! Ainakin välillä. Muuten,olen nähnyt jo 4 yötä peräkkäin unta "sydämenmurskaajasta". Sekoan kohta. :/ Ystäväni,äitini ja jopa ystäväni äiti sanoivat,että ajattelen liikaa sitä,etten enään pidä hänestä ja siksi muka näen hänestä unta. Ehkä. Saattaa pitää paikkansa...

Kaiken lisäksi olen ihastunut Gayhin! Olin niin tottunut siihen,että tykkään "sydämenmurskaajasta",mutta nyt asiat ovat muuttuneet. Onhan se vähän omituista,että hän ei enään ole ihastukseni,sillä tykkäsin hänestä elokuusta lähtien. Torstaina tein hänelle ystävänpäiväkortin. Perjantaina laitoin kortin koulun postilaatikkoon ja oppilaskunnan jäsenet (mukaan lukien myös minä) jakoivat kortit. Gayn luokan edustaja siis jakoi luokkansa kortit,minä meidän luokan kortit jne...mikäli joku tajusi... XD

Nyt minua mietityttää koko ajan mitä Gay mahtoi ajatella siitä kortista. Onkohan hän iloinen kun sai kortin? Vai heittikö Gay kortin roskiin? Allekirjoitin kortin nimellä Nobody,mikä on aika tyhmää,mutta noh,en halua paljastua. :P Sitten eilen juuri kun koulu loppui kaverini ilmoitti minulle,että Gay on meidän luokan edessä. Heti kun näin hänet rupesin kiljumaan-en pystynyt kontroloimaan itseäni. Tietenkin luokan ovi oli auki ja hän kuuli rääkkymiseni. Gay katsoi minua onkstoivähänidiootti-ilmeellä. Rupesin siinä sitten hihittelemään kuin hullu. Tämmöistä minulle tapahtuu aina kun ihastus on lähettyvillä.

No se siitä pojista! Laitan tähän nyt nämä kaksi kuvaa. :)

2014-01-24%2011.45.03-normal.jpg

Haha,pelleilin vähän... XD Tiedetään,näytän ihan hullulta!

2014-01-24%2011.45.31-normal.jpg

Muuta ei minulla sitten ollutkaan. Mites teillä muilla menee? :)

Ai niin ja täällä saa käydä kyselemässä kaikkea! -----------------> http://ask.fm/cherrygirl001 

Sähköpostiakin saa toki lähettää: [email protected]

Moikka! :)