Ciao! ^-^

Tämä postaus,kuten otsikko ehkä kertookin,käsittelee minua. Luonnettani,arvojani,mielipiteitäni... Pikemmittä puheitta aloitankin nyt luonteestani ja siitä miten käyttäydyn:

Olen herkkä ja ailahteleva. Mielialani hyppivät sinne tänne,olotila vaihtuu joka toinen tunti viimeistään. (Onneksi nukkuessa pysyn ihan rauhallisena...) Aamulla olen tylsistynyt,sitten riehun,seuraavaksi mökötän,sitten aamupäivällä olen vihainen,nauran ja heittelen vitsejä,masennun,päivällä raivostun taas,muutun mustasukkaiseksi,olen puheliaalla ja avoimella tuulella,huudan "tuskasta" ja niin edelleen. Olen aina ollut tuollainen,en voi sille mitään. Sitten herkkyys. Otan kaiken itseeni,reagoin kaikkeen vahvoilla tunteilla,olen empaattinen ja ehkä herkkyyteen voi myös sisältyä nostalagisuus ja menneisyydessä eläminen. Joo,kuten mainitsinkin,elän osittain menneisyydessä. Joka ilta ajattelen: "Kumpa voisin muuttaa asioita menneisyydestäni..." Muistot ovat suuri osa minua,minulle ne ovat tärkeitä asioita. Mitään muistoa ei sovi unohtaa,kaikki muistot ovat arvokkaita. Menneisyydestä voi oppia ja huomata asioita,joita ei ole ennen huomioinut. Opimme virheistämme ja välttelemme niiden uudestaan tekemisen. Okei,virheitä ei voi olla tekemättä,mutta voimme yrittää olla tarkkoja,etteivät ne taas toistuisi. Itse teen monesti virheitä,myös sellaisia joita olen aiemminkin tehnyt. Huono juttu,mutta se on osa minua.

Jos olen läheisteni kanssa tekemisissä,niin olen äänekäs ja outo oma itseni. Jos minuun on tutustunut kunnolla,silloin saa ostaa korvatulpat. Sillä...huudan ja kiljun ja päästelen outoja ääniä ja...no eiköhän asia tullut jo selväksi. Toisaalta jos en ole tutustunut johonkuhun kunnolla,saatan arastella ja änkyttää. En keksi aina puhuttavaa puolituttujen kanssa,tai sitten en viitsi puhua jostain tietystä asiasta,vaikka saatankin välillä avautua puolitutuille,joiden kanssa juttelen ehkä vain törmätessämme koulun käytävällä. Koulussa minut taidetaan tuntea outona,äänekkäänä,lapsellisena,nolona ja tyhmänä.

Kyllä,olen hieman outo,mutta kaikkihan me olemme jollain tavalla,eikö? Lapsellinen...mm,no joo. Käyttäydyn aika usein lapsellisesti. Mutta minkäs sille voi.

Nolo? Eh heh,nolaan itseni aika usein. Taitaa pitää paikkansa.

Tyhmä...ei,sellainen en kyllä ole. Tietenkin jos vaikka en tajua jotain asiaa heti,minua ehkä nimitellään hieman tyhmäksi tai hassuksi,mutta se ei tee minusta täysin tyhmää. Tai jos vaikka törmään oveen,tai johonkin ihmiseen,minua ei pidä leimata tyhmäksi.


No,tämä postaus jäi nyt tähän ja jatkuu seuraavassa postauksessa! Kuulumisia en nyt ehkä kirjoita,koska ei ole tapahtunut oikein mitään mielenkiintoista. Ellei sitten se,että minä ja sydämenmurskaaja (PB) otimme ruokalassa samaan aikaan vettä! :O Wow,vähänkö siistiä. -.-

Tiistaina aina kun koulussa pidetään aamunavaus,niin... *rumpujen pärinää* ...perjantain minä kirjoitin aamunavauksen tekstin ja se sitten luettiin silloin tiistaina! En kyllä uskaltanut mennä siihen koppiin,joten eräs 8.luokkalainen luki tekstini. Siis eihän tässä asiassa mitään hirveän erityistä ole,oli vain jännää kuulla kun oma teksti lausutaan kopista ja koko koulu kuulee aamunavauksen.

Ja samana päivänä PB ja Gay hymyilivät ja Gay taisi sanoa minulle mörinä-äänellä "auu" kun menin ohi. Olen kertonut tästä "auu"-kohtauksesta jo täällä. Äh,välillä tuntuu siltä,että päässäni pyörii vain poikiin liittyviä asioita! Minun pitäisi ajatella muutakin. Kuten kokeita. Minulla menee hyvin suunnilleen kaikissa oppiaineissa. Ainoa poikkeus on matematiikka. Asiat ovat menneet vaikeiksi matikassa,en enään pysy kärryillä. Sain kokeesta seiskan. Uusin kokeen. Sain taas seiskan. Sitten saatiin geometrian kokeet. Onneksi kykenin kasiin. Ärsyttää. Tietenkään en voi olla hyvä kaikessa,mutta se ärsyttää kuitenkin. Vahvuuksiani ovat kielet ja uskonto,kaikki elämän syvälliset pohdinnat-jutut ja kuvis,mutta logiikka-asioissa (matikka) minulla menee suhteellisen heikosti. Niin sanotussa "rättikässässä" minulla menee myös huonosti. Plääh,minusta tulee huono vaimo! En tule osaamaan ommella mieheni sukan kun se menee rikki! Jaaha,taas päädyin poikiin.

Mitkä ovat teidän vahvuuksia ja heikkouksia?

Tänään oli kiva päivä. Päätimme bestan kanssa olla ulkona,nyt kun sääkin on niin ihana. Löhöilimme auringossa ja söimme karkkia. Pelasin jalkapalloa. Oli todella hauskaa! Valitettavasti pelasin niin sieluni täydeltä,että kaaduin kolme kertaa ja sain upean haavan vasempaan polveeni. Sattuu ja jalka tärisee koko ajan.

Muuta en nyt jaksa kirjoittaa (sitä paitsi postauksesta tuli tavattoman tylsä). Hyvää yötä kaikille! ♥