Otsikko kertoo kaiken.

  • Toukokuun lopussa kävimme luokkaretkellä Linnanmäellä. toisaalta mahtava,toisaalta kamala reissu.
  • Kesäloman ensimmäisenä päivänä nykyinen ihastukseni stalkkaili minua ikkunasta (olemme naapureita),mutta sen koomin en ole nähnyt ihastustani ollenkaan. Olen siis vain ikävöinyt tyyppiä ja ei oikein ole kerrottavaa poikajutuista.
  • Olen käynyt maauimalassa noin 7-12 kertaa. Olisin halunnut käydä uimassa enemmänkin. Rusketuin aika paljon.
  • Mummini tuli Romaniasta tänne. Hänestä on kyllä ollut enemmän harmia;perheriitoja,itkua ja muuta epämukavaa. Kyllä tästäkin selvitään.
  • Olen saanut pikkusiskon ja olen nyt nelinkertaisesti isosisko!
  • Eh heh...olen unohtanut suunnilleen kaiken mitä koulussa opetettiin.
  • Vietin aivan ihanat 13-vuotissynttärit!
  • Suunnitelmieni mukaisesti olen lukenut Maameren tarinat-trilogian ja sen lisäksi vissiin kaksi tai kolme kirjaa,joissa on yli 250 sivua. Joten sarjakuvia ei lasketa.
  • Animeakin olen katsonut jonkin verran.
  • En ole harjoitellut matematiikkaa,enkä ole piirrellyt kovin paljon. Mutta olen minä pukkuisen piirtämisessä kuitenkin kehittynyt.
  • Osaan nyt kirpun verran japania,ennen atomin verran. Siis ei,en osaa keskustella japaniksi tai mitään...osaan sanoa pari lausetta ja 15-20 sanaa.
  • Kävin toissapäivänä Beach Partyssa. Ihan ilmainen tapahtuma,esiintymässä olivat Musta Barbaari,Teflon Brothers,Raappana,Ike (The Voice of Finlandista),Jontte Valosaari ja Aito mäkki. Hauskaa oli,vaikka viimevuonna siellä oli jotenkin uuvuttava olla. Lisäksi sain nimikirjoituksen Mustalta Barbaarilta! (^-^)

Tässä (huonolaatuisia) kuvia (joita on vain kaksi) Beach Partysta:

2014-08-08%2017.48.52-normal.jpg

2014-08-08%2019.21.14-normal.jpg

Tämä postaus taisikin olla tässä...noh,hyvää koulun alkua kaikille,jotka koulua käyvät ja nauttikaa elämästä!