https://www.youtube.com/watch?v=pKylSOhtLHk

(biisi,joka on viimeaikoina soinut ahkerasti päässäni)

Moi vaan kaikille! Mitäs te pikku pörpylät? :>

Pakko nyt on kyllä hihkuttaa,että jee,14.4 olin Korkeasaaren koululaiskonferenssissa oppilasedustajana! Lisää konferenssista voit lukea Korkeasaaren sivuilta

http://www.korkeasaari.fi/ryhmapalvelut/opettajille/koululaiskonferenssi/ ja

http://www.korkeasaari.fi/ryhmapalvelut/opettajille/koululaiskonferenssin-tyot-2015/ .

Oli ihan mahtavaa olla mukana tässä! Itse olin kuvataidepajassa ja parini kanssa. Tekemämme työn voitte nähdä Kuvataidepajan töissä. Eka ruukku on meidän. Koska teemana oli ilmastonmuutos ja lumileopardit,niin ruukkumme ideana oli,että kuvassa näkyvä lumieopardi rämpii saasteisessa paikassa,mutta on matkalla parempaan suuntaan pois ilmastonmuutoksen pilaamalta alueelta. Sitä hyvää puolta ei tuossa kuvassa nyt näy,mutta voitte kuvitella jonkun hyvän elinympäristön leopardi-raasulle. :'3

Se oli kyllä tosi hienoa,kuinka sanomaa voi välittää niin monella tapaa. Kaikki työt olivat hämmästyttäviä,porukka mukavaa,luento mielenkiintoinen ja ruoka hyvää. Sain jopa kaverustuttua yhden mukavan tytön kanssa,joka kertoi minulle,että omistaa hyvin samanlaisen kaverin kuin minkälainen minä olen,heh.

Lumileopardien tulevaisuus kulkee aikalailla käsi kädessä ilmastonmuutoksen takia. Leopardien elinympäristöt siis pienenevät,sillä lumi sulaa niiden asuinpaikoista ja puuraja nousee. Myöskin salametsästys ja konfliktit ovat suuria ongelmia.

Että nyt kuulkaas kaikki,suojellaan maapalloa ja ollaan sille edes mikrotukihenkilöitä! :D