Kohta on taas kesäloma? Tuntuu todella uskomattomalta. Vuosi kului tuosta vain. Kyllä, aina näitä samoja juttuja ajan kulusta,mutta se vain on sellainen asia jota sietää aina pohdiskella. Tai näin minun aivoni ainakin sanovat. Nyt tulevat ne viimeisen viikon tapahtumat, kokeita on joka toinen päivä ja hykerryttää koko ajan. Tunnen itseni paljon iloisemmaksi keväällä.

Ajattelin kertoa teille muutoksista itsessäni!

Pukeutumistyylini:

Vaatekaappini on ruvennut pikku hiljaa täyttymään vihreästä ja ehkä hitusen pinkistäkin. Alkaa näyttämään aika paljon lolitan,fairy kein ja... joukkarityylin sekoitukselta! Kyllä. Olen ruvennut vähän yhdistelemään söpöä ronskimpaan. Joskus on ns. "pikkutyttöilypäivä" ja joskus on kyllä niin kova olo,että on pakko pukeutua sporttisemmin ja joukkarimaisemmin. Usein siis tosin yhdistelen näitä mieleni mukaan. Aluksi vieroksuin sellaisia "löllöpipoja",jotka törröttävät takaa jänskästi. Yksi päivä otin sen sattumalta kovassa kiireessä mukaani jostain kaapin syövereistä ja oho,sehän olikin itse asiassa oikein mukava pipo!

Musiikkimakuni:

Musiikin merkitys elämässäni ei ole niin suuri kuin ennen. Olen huomannut sen olevan vähemmän minun juttuni. Kerroin joskus jossain musiikkipostauksessani,että kuuntelen paljon Eric Saadea. No nyt se on jäänyt kokonaan. En ole kuunnellut hänen musiikkiaan varmaan puoleen vuoteen! En ole varma miten tässä näin kävi,mutta eihän siinä mitän. Nykyään kuuntelen sen sijaan paljon enemmän pelimusiikkia ja klassista. Klassinen on aina kiehtonut,mutta nyt olen tutustunut siihen vähän paremmin. Myöskin kaikenlainen animemuusiikki (esim. introt) on vallannut paikan sydämessäni. Nightcorea en ole sitten kuunnellut vuoteen ja Vocaloidinkin olen sivuuttanut melkein kokonaan. Ja dubstep on ottanut sijaa vahvemmin.

Harrastukseni ja vapaa-aika:

Mitä minä teen suunnilleen koko ajan?

...

Piirrän.

Piirtämisestä ja taiteilusta muuten vaan on tullut erittäin suuri osa elämääni. Ennen se oli tärkeysasteikolla 4-10 ehkä noin 7½. Nyt sanoisin kyllä 10. Piirrän joka päivä. En välttämättä kehity suurin askelin,mutta hitaasti ja varmasti. Olen vain aina ollut aika hidas kehittymään. Aina piirtämisessä ei tunnu jotenkin olevan järkeä ja tyhjä paperi ahdistaa,mutta kyllä se siitä aina ohi menee - onneksi! Kun taas mm. bloggaaminen ja kirjoitteleminen on jäänyt taka-alalle. Etenkin kirjoittaminen.

Kiinnostuksen kohteet:

No täällä on nyt jo tullut aika montakin kiinnstuksen kohdetta. Mutta jyy...

  • Animanga. Suhteeni siihen on laajentunut huomattavasti.
  • Skeittaaminen. Kiehtoo erittäin suuresti ja olen ottanut siitä paljonkin selvää. Aloitettua ei ole kuitenkaan tullut,ehkä voisin tässä lähiaikoina...
  • Sarjakuvan tekeminen. Olen juuri aloittanut sellaisen ja tavoittet ovat korkealla!
  • Vaatteiden tekeminen ja niiden tuunailu. Olen aika toivoton käsitöissä,mutta olen saanut tehtyä jopa cossimekon tunneila! Nyt vaan mietityttää olisiko ehkä pitänyt sittenkin ottaa käsityö valinnaiseksi...äh,ei! Taitoni ovat niin mitättömät,että pelottaa.
  • Soul Calibur (Xbox 360:lla). Ihanin pelisarja ikinä. Ei lisättävää. ♥
  • Ja pelailen muutenkin vähän enemmän nykyään.

No olen minä aika lailla oikeastaan muuttunut... Tai en välttämättä minä,mutta juuri nämä mielenkiinnon kohteet muun muuassa ovat hieman vaihtuneet. Enempää en nyt höpise täällä,vaan taidan päästää viimeinkin eteenpäin!

Moikka! Ja onnea näihin loppukokeisiin ynnä muihin,jos sellaisia on!