Noh, treffit tuli ja meni. Pakko sanoa, että maanantaina kävin yhdellä elämäni surkeimmilla treffeillä. Meillä näytti olevan ihan sairaan paljon yhteistä (muun muuassa se, että pidimme molemmat animesta, kävimme Kreikassa vuonna 2009, saimme nelosen logiikan opinnäytetyössä, osaamme saksaa...), mutta joo. Ei.

Olin todella pettynyt ; hän on aikamoinen kontrollifriikki. Exänikin olivat aika auktoritatiivisia, mutta tää jätkä on jollain ihan uudenlaisella tasolla. Ei tykännyt siitä, etten antanut hänen tehdä kanssani mitä tahansa sen päähän pälkähti ja oli erittäin ärstyisä koko ajan tästä syystö. Siis mun mielestä ei ole yhtään normaalia kiukustua jos tyttö ei anna sun kosketella häntä eikä suostu kielareihin kolmannella tapaamisella. Täh. Makes no sense. 

Ja ennen kun mietitte että miksen mä sanonut sille mitään, niin. Niin, niin. Mä pidin sille niin rauhallisen puheen (vai pitäskö sanoa saarnan) ihmisten fyysisten ja psyykkisten rajojen kunnioittamisesta kuin suinkin pystyin. Tyyppi reagoi hieman passiivi-agressiivisesti, sen mä huomasin, vaikka yrittikin vakuutella että häntä ei häiritse yhtään mitä mä sille just sanoin.

Johtopäätös : dude just wanted to hook up. En usko että hän aidosti arvosti minua henkilönä. Loppujen lopuksi laitoin välit poikki. En halua hukata aikaa ihmisten kanssa jotka eivät ota huomioon toisten tunteita. Niin ankaralta kun kuulostaakin, mä en ole halukas antamaan hänelle ns. toista mahdollisuutta. Oppikoon tästä jotain ja saa luvan kohdella tulevaa tyttöystäväänsä paremmin.

Enhän mäkään ole täydellinen, ei kukaan ole, mutta en yksinkertaisesti voisi elää jonkun kanssa joka hallitsee joka ikistä toimintaani, pakottaen minut tekemään monia asioita joita en edes haluaisi tehdä. Hänen käytöksen muuttaminen/korjaaminen ei ole minun velvollisuuteni, joten päätin jättää tän jutun taakse niin nopeasti kuin mahdollista.