...etenkin kun on kyse kundista,jonka näet joka päivä koulussa. Kundin,joka mursi sydämesi. Kundin,jolle et ole oikeastaan edes koskaan puhunut. Kundin,joka katsoo sinua ja kun katsot takaisin hän välttää katsettasi. Ihmettelen vain miksi en pysty luopumaan tunteistani häntä kohtaan. Mikä siinä on niin vaikeaa? Hän on kuin magneetti,joka vetää minua aina puolelleen. Uudestaan ja uudestaan.

Mitäköhän edes näen hänessä? Mikä hänessä viehättää? Pelkkä fyysinen olemusko? Hymy,katse? Mikä?

En voi lakata ajattelemasta tätä mitä juuri kirjoitin. Pakko nyt vähän avautua. Tulee jotenkin parempi olo heti kun kirjoittaa tunteistaan.

Okei,heti kun näen hänet sydän hyppää kurkkuun ja sekoan täysin. Piilottelen kasvojani,käännän selkäni ja muuta tälläistä. En edes uskalla mennä hänen ohitseen. Ja sitten vielä tosi paha juttu: olen kai ihastumassa ihastukseni kaveriin! (jolle keksimme kaverin kanssa lempinimen Gay... xD Juu,todella asiallista...)

Kaikki alkoi pari päivää sitten kun ruokalassa "Gay" hipaisi käsivarttani ilmeisesti vahingossa. Analysoin häntä siitä lähtien koko päivän ajan. Sitten heti seuraavana päivänä käytävällä ystäväni tökkäisi minua varoitukseksi,että ihastukseni tulee. En kuitenkaan tajunnut asiaa ajoissa ja huusin täyttä "auu!!". Okei,juuri silloin ihastukseni oli kohdallani ja hänen mukanaan oli Gay. Ihastukseni oli kuin ei edes huomaisi olemassaoloani,mutta Gay...hän kääntyi katsomaan virnistäen ja matki minua huutamalla "auu". Sen jälkeen hän virnisti uudestaan ja häipyi matkoihinsa. Juuri kun ihastukseni oli kääntymässä kulmasta hän kääntyi,katsoi minua ja heilautti hiuksiaan. Gay katsoi ihastustani ihmeissään. Olin pökertyä,mutta minkäs sille voi.

 Olen ajatellut aika useinkin Gaytä tämän jälkeen...ja olen huomannut,että Gay välillä katselee hymyillen tai todella pitkään. Vaikea kyllä ruveta toivomaan mitään. Ehkä tämä on vain väliaikaista ja unohdan pian tämän niin sanotun Gayn. Ehkä pian kuitenkin palaan taas lähtöruutuun: ihastukseen,joka on varattu,ihastukseen joka mursi sydämeni. En vain voi tunteilleni mitään. Rakkaus minun kohdallani on aika onnetonta.

No,tämä oli nyt tämänkertainen valitus. Lisää tulossa...öö,jossain vaiheessa!  Minulla on jo teksti valmiina ja voin sanoa,että se teksti kertoo lapsuudestani.

Auf wiedersehen! ^.^